piątek, 4 maja 2012

Dusty - delfin z Doolin

Mają Dingle swojego delfina, mają też klify Moheru podobną żywą maskotkę. Delfin nazywa się Dusty i pojawia się prawie codziennie w przystani Doolin. Dusty to samica delfina butlonosego, czyli w pewnym sensie jest krewniaczką słynnego Fungie. Żeby zobaczyć Dusty wystarczy postać jakiś czas na nabrzeżu i poczekać na jakąś łódź - delfin pojawi się wraz z nią. Lubi też zabawiać się z płetwonurkami, którzy w Atlantyku stawiają swoje pierwsze płetwy. 




Z imieniem delfina z Clare wiąże się pewna historia. Dusty pojawiła się w zatoce Doolin w 2000 roku, zaraz po tym jak z Klifów Moheru rozsypano prochy brytyjskiej wokalistki Dusty Springfield. Delfin dostał po niej imię, ale niektórzy uważają, że jest również kolejną inkarnacją piosenkarki... Poniżej moje bliskie spotkanie z Dusty skręcone telefonem w czasie kolejnego powrotu z Aranów. 


7 komentarzy:

  1. Ja może nie na temat, ale bardzo spodobała mi się muzyka. Mogę prosić o namiary?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja widziałam wczoraj foki!!! Ale to się chyba nie liczy bo w zoo.... :):)

    OdpowiedzUsuń

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...